Vždy, když pročítáme nějaké internetové magazíny, tak nás otravují stále vyskakující a nežádané reklamy. Vždy nám skočí do toho odstavce, který si právě čteme, proto se není čemu divit, když už pak na danou stránku ani nenahlédneme. To se v poslední době začalo projevovat i na Facebooku, ale tam jsou naštěstí reklamy pouze na bocích a většinou tak nevadí běžným uživatelským účelům. Někomu však vadí spíše sponzorované příspěvky, které nám pak vyskakují bohužel neustále – to je větší „zlo“ než reklamy sídlící na boku naší „zdi“.
Nicméně reklamy se brzy stanou ještě otravnější, než byly doposud. Společnost Facebook se totiž rozhodla je umístit do Messengeru, který dennodenně využíváme pro komunikaci s našimi přáteli. Jelikož se jedná o aplikaci, která je hojně využívaná, pak budou reklamy splňovat přesně ten účel, který mají mít. Nicméně pro uživatele to bude dosti otravné a může se tak stát, že tato aplikace bude najednou mizet z displejů mnoha chytrých telefonů.
Stále prahnoucí po vyšším zisku
I když se nyní společnost může pyšnit navýšením zisku, které doslova přečkalo veškerá očekávání, bohužel je to stále málo a touží po větším zisku. Díky tomu právě vzniklo toto opatření, které dostane reklamy i na hlavní stránku našeho Messengeru. Nebude se ale jednat o něco malého, ale v plánu je reklama před polovinu našeho displeje. Pro společnost to znamená větší příjem klientů, kteří budou reklamu požadovat, protože tímto se vážně dostane do mnohem většího okruhu uživatelů. Přece jenom mnozí lidé nainstalovanou aplikaci Facebook nemají, kdežto Messenger ano.
Reklamy budou zaváděny postupně, aby si jich uživatel sice všiml, ale aby mu ze začátku nevadily. Vadit to začne uživatelům jistě tehdy, kdy jim reklamy začnou skákat rovnou do konverzací, nikoliv jenom na domovskou stránku. Prý mají ředitelé společnosti samozřejmě potuchy o tom, že existuje i trochu jiná verze zvyšování zisku, ale jejich zatím největší jistota je právě v oněch zmiňovaných reklamách.